"Fiecare pas spre tine însuți e un pas spre Univers și fiecare pas spre Univers e un pas spre tine însuți.
Dar armonia se naște când cunoașterea de sine și cunoașterea Universului merg mână în mână într-o simetrie perfectă."©

joi, 1 august 2013

Puterea interioară. Omul independent energetic [înregistrare audio]

Oricare ar fi originea noastră ca specie și orice am crede fiecare despre asta, cred că omul a fost proiectat inițial pentru a "funcționa" independent energetic. Adică cred că a avut conștiența unei surse interioare care îi permitea asta fără a fi nevoie să se încarce energetic de la alți oameni, mergând în anumite locuri, ascultând o anume muzică (sau prin alte metode pe care le folosim noi astăzi).
În timp însă lucrurile s-au schimbat atât de mult încât am ajuns să uităm de această abilitate a noastră, această putere interioară și am ajuns să căutăm permanent surse exterioare de la care să ne alimentăm energetic (de văzut seria despre vampirismul energetic link1link2).

Deoarece simt de multă vreme această idee m-am pus în primul rând pe urmele mele și mi-am urmărit gândurile și acțiunile ca să îmi dau seama unde anume mi-am risipit energia de-a lungul vieții, unde o risipesc acum, care sunt momentele în care sunt tentată să mă alimentez din exterior și mai ales cum anume se întâmplă asta. Bineînțeles, în paralel am aruncat un ochi și la ce fac ceilalți :))
Acest studiu mi-a permis să observ de ce avem atât de multe momente în care suntem epuizați energetic (link), de ce avem nevoie de aprecierea celorlalți, de recunoașterea lor, de ce ne este greu să stăm în singurătate, sau spunând totul într-o singură metaforă: mi-a permis să observ de ce nu ne putem umple singuri golul interior.
În timp am observat că epuizarea noastră și toate urmările sale (dispariția abilității de a ne autovindeca (link) și a altor abilități inițiale (link)) este determinată de o intensă "împrăștiere" energetică pe care o practicăm cu toții mai mult sau mai puțin conștient.

Am observat numeroasele moduri în care ne risipim dar și avantajele independenței energetice, lucruri pe care le-am sistematizat într-un seminar online (pe internet)(webinar) pe care l-am susținut marți seara la ora 20.00. Webinarul a fost organizat de Revista Sufletul Femeii (revistă online - link) care este fondată de Tania Tița și coordonată în acest moment de Alina Georgiana Hristea. Au participat 70 de suflete frumoase cărora le mulțumesc pentru interesul acordat și pentru calda comunicare virtuală pe care am avut-o pe chat-ul conferinței în timpul acesteia. Țin să le felicit pe această cale pentru dorința lor sinceră de a se autodepăși (link). Mulțumesc din suflet Taniei și Alinei pentru susținere!

Iată înregistrarea audio a webinarului - click pe "butonul" portocaliu (pentru o cât mai bună claritate a sunetului recomand utilizarea căștilor). Am editat materialul audio pentru a decupa momentele în care mă asiguram că totul e ok din punct de vedere tehnic.


Iată și clipul pe care l-am utilizat în finalul seminarului:


Dacă ai ajuns pentru prima dată aici, bine ai venit! Poți alege subiectul care îți place din tabelul cuvintelor cheie din coloana din dreapta. Abonează-te la newsletter și vei primi pe mail articole, recomandări de filme, dar și alte materiale care nu apar pe blog. Te mai aștept
cu drag   *>:D< îmbrăţişare


4 comentarii:

Anonim spunea...

Te-am descoperit intamplator le Facebook , apoi intrand pe blogul tau am ramas pozitiv surprinsa si incantata de articolele tale. Iti multumesc pentru tot ceea ce scrii so te rog sa continui cu ceea ce faci, ca o faci foarte bine. Succesuri in continuare .

Adina Amironesei spunea...

@ Anonim:
Și eu îți mulțumesc pentru gândul pe care mi l-ai lăsat aici ♥

Romi spunea...

Si eu te-am descoperit in stea mea de a cauta lucruri care sa ma ajute sa ma gasesc pe mine cel adevarat nestirbit de relgii si forme ce ne tine incatusati!
Multumesc,Adinei Si blogului ca existati!
Un lucru care ma atras a fost impartialitatea de care dai dovada si ca nu ai prejudecati indifernet de credinta si inclinatiile vizitatorilor.
As fi vrut sa vin la workshop ,dar............!
Cu dragoste si pace ,Romi

Adina Amironesei spunea...

@ Romi:
Imparțialitatea provine din faptul că m-am convins că e mai important ca oamenii să-și găsească pacea în felul lor specific (așa cum cred de cuviință) decât ca eu să am "dreptate" în vreo privință.
Ne putem hrăni energetic cu energia lui "am dreptate" însă nu este o hrană care să dureze și nici să împlinească. Sigur știi ce am vrut să exprim în modul acesta poate cam metaforic.
Mă bucur că ești în preajmă și îți mulțumesc pentru prezență și comentariu >:D<